15/01/2018
Als je deze tekst kan lezen betekend zulks dat je bent ingelogd met paswoord en dus toegang hebt op het
beveiligde gedeelte voor de medewerkers van Stella Maris Gent. Proficiat! Blij dat het gelukt is.
Op deze pagina zullen vanaf heden ten gepasten tijde nieuwtjes en mededelingen verschijnen m.b.t de werking
en organisatie van het zeemanshuis. We vragen dan ook dat je deze ‘MEDEWERKERS’ paginas met enige
regelmaat zou bezoeken.
Naast deze nieuws pagina zijn er momenteel nog twee andere pagina’s voor de medewerkers. Eén met de
adressenlijst en één agenda pagina.
LEDENLIJST - ADRESSENLIJST
De adressenlijst is een ‘gedeeld Google document’ dat iedere medewerker vanaf nu zelf online kan
aanvullen/verbeteren, of gewoon kan dienen om een adres of telefoon van een medewerker op te zoeken.
AGENDA PAGINA
De agendapagina dient om aanwezigheden in te vullen voor bv de dagelijkse winkeldienst. Deze ‘gedeelde
Google agenda’ kan je desgewenst koppelen aan je persoonlijke mailaccount in bv. Outlook. Zodoende kan je
ten allen tijde online ingeven, checken en aanpassen wanneer je van dienst kan/zal/wil zijn. Bedoeling is dat
deze agenda de lijst aan de bureeldeur mettertijd kan vervangen. Voorlopig zal echter ook de papieren agenda
aan de deur behouden blijven en zal ik deze indien nodig synchroniseren met deze online versie.
Dit alles is uiteraard een “work in progress”, en dus voor aanpassingen vatbaar. Niet iedereen zal misschien
even snel deze technologie omarmen of onder de knie hebben. Laten we het dan ook enige tijd geven.
Vragen en feed-back zijn uiteraard steeds welkom.
Guido
Webmaster
15/01/2018
Als je deze tekst kan lezen betekend zulks dat je bent ingelogd
met paswoord en dus toegang hebt op het beveiligde gedeelte
voor de medewerkers van Stella Maris Gent. Proficiat! Blij dat
het gelukt is.
Op deze pagina zullen vanaf heden ten gepasten tijde
nieuwtjes en mededelingen verschijnen m.b.t de werking en
organisatie van het zeemanshuis. We vragen dan ook dat je
deze ‘MEDEWERKERS’ paginas met enige regelmaat zou
bezoeken.
Naast deze nieuws pagina zijn er momenteel nog twee andere
pagina’s voor de medewerkers. Eén met de adressenlijst en één
agenda pagina.
LEDENLIJST - ADRESSENLIJST
De adressenlijst is een ‘gedeeld Google document’ dat iedere
medewerker vanaf nu zelf online kan aanvullen/verbeteren, of
gewoon kan dienen om een adres of telefoon van een
medewerker op te zoeken.
AGENDA PAGINA
De agendapagina dient om aanwezigheden in te vullen voor bv
de dagelijkse winkeldienst. Deze ‘gedeelde Google agenda’ kan
je desgewenst koppelen aan je persoonlijke mailaccount in bv.
Outlook. Zodoende kan je ten allen tijde online ingeven,
checken en aanpassen wanneer je van dienst kan/zal/wil zijn.
Bedoeling is dat deze agenda de lijst aan de bureeldeur
mettertijd kan vervangen. Voorlopig zal echter ook de papieren
agenda aan de deur behouden blijven en zal ik deze indien
nodig synchroniseren met deze online versie.
Dit alles is uiteraard een “work in progress”, en dus voor
aanpassingen vatbaar. Niet iedereen zal misschien even snel
deze technologie omarmen of onder de knie hebben. Laten we
het dan ook enige tijd geven.
Vragen en feed-back zijn uiteraard steeds welkom.
Guido
Webmaster